• لوله بازکنی انقلاب

  • تخلیه چاه انقلاب

 

لوله بازکنی فوری در کمترین زمان

تخلیه چاه بصورت شبانه روزی فوری

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

باز و بسته کردن چاه و انجام کلیه خدمات مربوطه

لوله بازکنی قم
لوله بازکنی

یکی از اصلی ترین خدمات ما لوله بازکنی بصورت شبانه روزی با کادر مجرب و کمتر از نیم ساعته می باشد کافیست با ما تماس بگیرید تا از خدمات شرکت ارسطو استفاده نمایید

تخلیه چاه

تخلیه چاه ارسطو یکی از بزرگترین شرکت خدماتی در سطح ایران می باشد که خدمات تخلیه چاه را ارائه می کند و مجهز بصورت مکانیزه می باشد جهت اطلاع بیشتر تماس بگیرید

لوله بازکنی انقلاب تخلیه چاه انقلاب

حفاری چاه
حفاری چاه

حفر چاه فاضلاب برای دفع آب حفاری می شود. از جمله فاضلاب و آب باران ، انجام این کار در زمین های شنی به دلیل جذب سریع آب نسبت به غیر شنی عمر بالاتری دارد اما به دلیل اینکه مواد جامد، چربی آشپزخانه ، مو و …به درون چاه می روند. که نیاز به تخلیه است

کول گذاری چاه

کول گذاری به عهده ی شرکت های تخلیه چاه هست. شرکت های دیگه ای هم این کار رو انجام میدن ولی مهمترین کارگردان این کار شرکت تخلیه چاه است. یکی از اصلی ترین فعالیت های شرکت های تخلیه چاه کول گذاری است این خدمات توسط شرکت ارسطو انجام می گیرد

نشت یابی
نشت یابی

اگر شما هم مایلید محل دقیق و علت نشتی لوله ها را بررسی و در سریع ترین و کم ترین هزینه اقدام به رفع نشتی نمایید توصیه می کنیم همین حالا با کارشناسان شرکت ارسطو تماس برقرار کنید .متخصصان ما جهت برطرف کردن نشتی کارهای مربوطه را انجام میدهند

تماس با شرکت
روی آیکون کلیک کنید
0912-095-8431
روی آیکون کلیک کنید
0919-197-0459
نصب شیرآلات
نصب شیرآلات

بهترين روش نصب شيرآلات تماس با نصابی با تجربه و قابل اطمينان است، اما اگر لوازم مورد نياز برای نصب شير در دسترس شما باشد و همه چيز خوب پيش برود، نصب شيرآلات کار سختی برای شرکت ارسطو نیست جهت اطلاع بیشتر تماس بگیرید تا مشاوره با شما انجام گیرد

نصب توالت فرنگی

توالت‌های فرنگی از جمله وسایل بادوام خانه‌ها هستند اما دیر یا زود و بسته به عوامل مختلف، شاید تصمیم به تعویض آن و نصب توالت فرنگی جدید بگیرید. طریقه تعویض توالت‌های قدیمی و خراب شده و نصب یک توالت فرنگی جدید نیاز به مقدار کمی دانش فنی دارد

لوله بازکن انقلاب

هنگامی به لوله بازکنی انقلاب نیاز داریم، که با مشکلاتی نظیر گرفتگی لوله یا سینک، بالا زدن چاه فاضلاب و چنین مواردی مواجه شده‌ایم. ممکن است به جای مراجعه به متخصصان اتحادیه لوله بازکنی انقلاب یا استفاده از شماره افراد لوله بازکنی، بخواهید با پودرها و اسیدهای لوله بازکنی مشکل‌تان را رفع کنید. توصیه می‌کنیم به خاطر امکان بروز خطر و آسیب این روش‌ها، از خدمات تخصصی لوله بازکنی انقلاب با دستگاه کمک بگیرید.

شرکت خدماتی ارسطو

خدمات لوله بازکنی انقلاب شامل موارد مختلفی می‌شود. مهمترین دلیل تماس با شماره افراد لوله بازکنی، رفع بوی بد چاه فاضلاب است. این مشکل با روش‌هایی مانند باز کردن چاه توالت و فاضلاب، نصب نت فاضلاب، تصحیح سیستم گردش هوا و تخلیه فاضلاب حل می‌شود.

لوله بازکنی انقلاب

لوله بازکنی انقلاب

رفع گرفتگی لوله‌های منازل، اداره‌ها و گرفتگی سینک‌های ظرفشویی و روشویی هم از خدمات مهمی است که متخصصین لوله بازکنی انقلاب ارائه می‌کنند. تخلیه و رفع گرفتگی چاه‌های فاضلاب، آشپزخانه و حمام هم از خدماتیست که متخصصان به کمک دستگاه لوله بازکنی ارائه می‌دهند.

تعمیر و ترمیم سقف یا دیوار پس از تشخیص ترکیدگی لوله، لجن زدایی، درآوردن اشیا قیمتی از چاه و تعمیر چاه‌های ریزشی نیز از خدمات تعریف‌شده اتحادیه لوله بازکنی انقلاب است.

قیمت چاه بازکنی انقلاب

قیمت لوله بازکنی انقلاب هر ساله توسط اتحادیه لوله بازکنی انقلاب اعلام می گردد و همه شرکتها موظف به اجرای قانون می باشند وقتی اتحادیه قیمت لوله بازکن در لوله بازکنی انقلاب را اعلام می کند بسیاری از شرکت ها جهت حفظ مشتری با قیمت کمتر اقدام به لوله بازکنی در لوله بازکنی انقلاب می کنند که شرکت ما نیز جزء آن دسته از شرکت ها می باشد.

مهترین عواملی که در قیمت لوله بازکنی تاثیر می گذارد؟

-تعداد لوله هایی که در ساختمان دچار گرفتگی لوله شده اند منظور این است که باز کردن هر کدام از لوله ها اجرت جداگانه ای دارد
شدت گرفتگی نیز در قیمت لوله بازکنی در کرج تاثیر گذار است
-از چه روشی برای لوله بازکنی در کرج استفاده نموده است ( فنر،تراکم هوا، دستگاه ژنراتور و …)
-مدت زمانی که سرویس کار مشغول به کار بوده چون بعضی از گرفتگی ها ممکن است علتش از سیمان یا قیر بوده که نیازمند زمان بیشتری است
طول لوله فاضلاب و مقدار فنر استفاده شده برای باز کردن لوله فاضلاب
نیاز به تخریب جهت باز کردن لوله داشته باشد یا نه

علت گرفتگی لوله فاضلاب انقلاب

یکی از دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب در ساختمان ها و بخصوص آپارتمان ها ورود مواد اضافی به داخل لوله فاضلاب می باشد. لوله فاضلاب محلی برای دفع آب و فاضلاب و نهایتا فضولات است. ورود اشیا اضافی از قبیل گوشی، شانه، قطعات پلاستیکی، دستمال کاغذی، نوار بهداشتی، صابون، ته سیگار و … باعث ایجاد گرفتگی در آن به صورت آنی یا مداوم خواهد شد.

چاه بازکنی انقلاب

چاه بازکنی انقلاب

این اشیا اضافی پس از ورود به لوله فاضلاب در پیچ و خم های لوله گیر می کنند و پس از مدتی با ورود مواد جدید این گرفتگی تشدید می شود. به طوری که پس از گذشت مدتی لوله به طور کامل مسدود می شود. البته معمولا این گرفتگی ها مربوط به واحد ها می باشد اما در مواردی گرفتگی برای تمام واحدها بوده و لوله فاضلاب اصلی مسدود شده بود.

خارج کردن اشیای قیمتی از چاه

1-اشیاء و مواد جامدی که اهمیت و ارزش مالی بسیار ناچیز برای صاحبان اشیاء دارند،این اشیا مواردی همچون افتادن صابون،دسته تیغ و…را به درون لوله فاضلاب و توالت شامل می شوند.

همانطور که اشاره کردیم ممکن است که این اشیاء برای صاحب آن هیچ ارزشی نداشته باشد امابیشتر در زانویی لوله ها جلوی مسیر عبور فاضلاب را می گیرندو گرفتگی لوله را به همراه دارند.

استفاده از دستگاه لوله بازکنیانقلاب ،بهترین راه حل رفع گرفتگی لوله در موارد افتادن مواد جامد بی ارزش به درون لوله فاضلاب و توالت می باشد.

2-اشیاء قیمتی که ارزش مالی بالایی دارند و به علت برخی موارد شخصی برای صاحب اشیاء بسیار ارزشمند می باشند که این اشیاء موارد زیر را شامل می شود:

افتادن موبایل به داخل لوله فاضلاب و توالت
افتادن ساعت مچی به داخل لوله فاضلاب و توالت
افتادن انگشتر به داخل لوله فاضلاب و توالت
افتادن گردنبند طلا به داخل لوله فاضلاب و توالت

نحوه جلوگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب انقلاب

1.برای جلوگیری از ورود ته مانده غذاها حتما از یک صافی برای جلوگیری از ورود اشغال آلات به چاه استفاده شود.
2. روغن اضافی مانده از غذاها را داخل سینک نریزید
3. وقتی می خواهید ظروف را بشورید حتما روغن موجود در آن را پاک کرده سپس بشورید
4. از انداختن دستمال کاغذی به توالت فرنگی جدا خودداری کردهکرده  و توجه داشته باشید که دکمه را کاملا فشار داده تا آب کاملا تخلیه شده باشد
5. برای دستشویی ایرانی نیز باید توجه دقیق شود تا چیزی داخل سیفون نیفتد.
6. اگر توالت و حمام شما بعلت کمبود متراژ ساختمان مشترک است از افتادن وسایل حمام جدا خودداری شود
7. از انداختن مو در حمام جلوگیری کرده چرا که باعث گرفتگی می شود

نشانه‌های گرفتگی لوله فاضلاب

– اگر احساس می‌کنید در هنگام شتسشوی زیاد بوی فاضلاب در آشپزخانه می‌پیچد، باید بدانید که لوله چربی گرفته در حال کیپ شدن است و باید با روش‌های لوله بازکنی آن را باز کنیم.
-اگر آب سینک سخت تخلیه نمی‌شود، نیز نشانه گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه است و باید با روش‌های مناسب گرفتگی آن را رفع کنیم.
-در هنگام شستشو، آب از زیر سینک ظرفشویی در کف می‌ریزد.

رفع گرفتگی با ژنراتور لوله بازکنی

برای رفع گرفتگی های سخت نظیر ورود سنگ و خاک به داخل لوله و یا گرفتگی توالت لازم است از روشهای زیر استفاده شود. روش اول استفاده از فنر دستی است. فنری بلند که با وارد کردن آن به داخل لوله و فشار آن می توان گرفتگی را رفع کرد. روش بعدی استفاده از فنر برقی مخصوص لوله بازکنی (ژنراتور لوله بازکنی) است که همین فنر لوله بازکنی به موتوری دوار متصل شده و با دوران آن و وارد آوردن فشار به گرفتگی داخل لوله آن را از بین می برد.

دستگاه تراکم هوا در لوله بازکنی در انقلاب

دیگر روش استفاده از دستگاه تراکم هوا مخصوص لوله بازکنی انقلاب است که در حقیقت همان چاه بازکن برقی است و کار آن را انجام می دهد با این تفاوت که فشار هوا توسط دستگاه ایجاد می شود. دستگاه های لوله بازکنی معمولا در اختیار شرکتهای لوله بازکنی و تخلیه چاه می باشد که در صورت نیاز به استفاده از آن باید با شرکتهای مربوطه تماس بگیرد.

اگر لوله فاضلاب شما گرفته است و با روشهای بالا نتوانستید آن را باز کنید با یکی از شرکتهای مجاز و معتبر لوله بازکنی تماس بگیرید تا ضمن رفع گرفتگی لوله توسط تکنسین با تجربه و مجرب هزینه لوله بازکنی نیز طبق تعرفه اتحادیه محاسبه شود. یعنی ما خدمات لوله بازکنی ارزان انقلاب را به مشتری ها ارائه می دهیم و خدمت لوله بازکنی انقلاب را برای مشتری ها به ارمغان آورده ایم.

کی به تخلیه چاه انقلاب نیازمندیم

علایم متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد چاه فاضلاب پر شده است. از مهمترین این علایم می‌توان به نشانه های زیر اشاره کرد:

بوی بد فاضلاب در سرویس‌های بهداشتی، حمام و سایر قسمت های منزل
ازدیاد جانوران موزی مانند سوسک و پشه
بالا آمدن فاضلاب و عدم عبور آن از کاسه توالت
خطا در تشخیص سبب ایجاد هزینه برای شما خواهد شد، بنابراین بهتر است قبل از انجام تخلیه انقلاب، با گروهی ماهر و حرفه‌ای تماس گرفته و از پر بودن چاه اطمینان حاصل کنید. برای این منظور باید از یک لوله بازکن حرفه‌ای بخواهید تا لوله‌های شما تا چاه را مورد بررسی قرار دهد. لوله بازکن به وسیله فنر، مسیر را امتحان و در صورت نیاز گرفتگی را از بین می‌برد. اگر پس از کار لوله بازکن، فاضلاب به راحتی تخلیه و به درون چاه رفت، دیگر نیازی به تخلیه چاه نخواهید داشت و به همین سادگی می‌توانید از هزینه بی دلیل جلوگیری کنید.

بهترین روش تخلیه فاضلاب کدام ست؟

بهترین روشهای تخلیه چاه تخلیه انقلاب برای مسکونی و ساختمان ها و برج ها استفاده از پمپ لجن کش می باشد و برای لایروبی چاه بهتر است از نیروی انسانی استفاده بشود به این صورت که پس از لجن کشی با تانکر ، نیروی متخصص مقنی به درون چاه رفته و سپس لایروبی را انجام می دهد.و در مرحله آخر در بیشتر چاه ها نیازمند کف تراشی چاه می باشند.

تخلیه چاه انقلاب

تخلیه چاه انقلاب

پس از پر شدن چاه چه کار هایی باید انجام دهیم؟(مراحل تخلیه چاه)
1-اولین مرحله تماس با بهترین شرکت تخلیه چاه انقلاب
2- سپس پیدا کردن محل چاه و بازکردن درب چاه
3-تخلیه انقلاب به وسیله تانکر تخلیه فاضلاب
4-لایروبی و در آوردن فضولات و جامدات درون چاه
5-کف تراشی چاه فاضلاب و تخلیه انقلاب

عوامل موثر بر تخلیه چاه انقلاب

هزینه خدمات تخلیه چاه می تواند تحت تاثیر فاکتورهایی به شرح زیر باشد:
– حجم چاه فاضلاب
– نوع پمپ و دستگاه استفاده شده برای تخلیه
– متراژ شیلنگ استفاده شده
– تعداد دفعات تخلیه

متخصصین ما در گروه تخصصی در مورد تخلیه انقلاب و تخلیه چاه فاضلاب انقلاب تمامی موارد موثر بر هزینه مذکور را به طور دقیق مورد بررسی و تحت مصوبات اتحادیه محاسبه می کنند.

برای کاهش هزینه تخلیه چاه فاضلاب انقلاب چه کنیم

دفع فاضلاب از طریق حفر چاه با اینکه یک شیوه سنتی برای این کار محسوب می شود ولی هنوز هم در برخی از مناطق از آن استفاده می کنند. حفر اصولی چاه و اقدام به تخلیه به موقع می تواند عمر مفید یک چاه فاضلاب را افزایش و از این رو در هزینه های مربوط به تخلیه چاه های پیاپی را در مورد آن کاهش دهد.
عمر مفید یک چاه فاضلاب می تواند تحت تاثیر عواملی چون موارد زیر باشد:
– عمق چاه فاضلاب
– قطر چاه فاضلاب
– جنس خاک محل
– میزان حجم ورودی فاضلاب به آن

مزایای لایروبی چاه فاضلاب

مزایای لایروبی چاه فاضلاب انقلاب

همانطور که در بالا نیز بدان اشاره شد لایروبی چاه فاضلاب در واقع به نوعی احیای آن محسوب می شود. بدون انجام عملیات لایروبی ممکن است چاه پس از گذشت مدت زمان نه چندان زیاد دوباره به تخلیه نیاز داشته باشد. کاهش چشمگیر در هزینه ها تنها با احیای کامل چاه امکان پذیر است پس از انجام فرآیند تخلیه، لایروبی آن را نیز توسط گروه متخصص ارائه دهنده خدمات تخلیه و لایروبی چاه انجام دهید تا شاهد بالاترین راندمان و کارایی در چاه فاضلاب خود باشید.

تخلیه چاه فاضلاب انقلاب

تخلیه چاه فاضلاب انقلاب

خدمات ما در گروه تخصصی تخلیه چاه انقلاب شامل تخلیه و لایروبی انواع چاه های فاضلاب با نوع کاربری متفاوت از جمله چاه فاضلاب خانگی و چاه های فاضلاب صنعتی مراکز تجاری و تولیدی در حیطه تخلیه انقلاب و تخلیه چاه می باشد. برای بهره مندی از خدمات درجه یک پرسنل ما می توانید با شماره تلفن های مربوطه تماس حاصل نمایید.

جهت تماس کلیک کنید